Aktiv tisdag!

Jobbade.. Slutade.. Handlade.. Städade.. Lagade mat.. Gick & jobbade lite till.. Tog en kvällspromenad med Frida.
Tänk om jag kunde ha samma energi vaarje dag!?! Gud vad fint det hade varit:)

Imorgon är det sista hemmamatchen för säsongen. Känns rätt skönt att få pausa det jobbet lite även om jag kommer jobba lite hela tiden inför nästa säsong. Men man är inte låst på samma sätt.

Annars..
Finaste cillan är still hemma ett litet tag till. Blir mycket kvalitetstid, vilket jag älskar.
Snart kommer en bit av mitt hjärta med hem. Sanna! ❤ Då ska det kramas som aldrig förr:)

Snart fyller jag lite äldre med..
29 år! På pappret iafl, annat är det i huvudet. Hade nog kännt att jag mer än gärna hade backat några år för att få "mer tid" ibland känns allt lite stressigt. Vad förväntas det av en? Familj? Stabilitet? Backa bandet några år till känner jag!

Nu är det dags att stänga de små ögonen i hopp om att vara lika pigg imorgon:)


| |
Upp